Friday, September 21, 2012

"End of the spear" кино-Үзэн ядалт ба уучлал



End of the spear киноны трэйлэр


End of the spear-кино бүтэн үзэх

End of the spear хэмээх энэхүү кино нь бодит түүхээс сэдэвлэсэн бөгөөд сайн мэдээний хүчээр, уучлалын хүчээр хэрхэн индиан омог өөрчлөгдөж байгааг харуулдаг.
Энэ сайн мэдээ бол уучлалын сайн мэдээ юм. Бурхан Өөрийн Хүүгээрээ дамжуулан биднийг уучилж, бидэнтэй эвлэрсэн юм.
Энэхүү кинонд Ваодани хэмээх омогт гинжин тойрог шиг бие биенийгээ алж, өшөө хонзонгоо авдаг бичигдээгүй хууль байдаг бөгөөд тэрхүү эцэс төгсгөлгүй мэт өшөө авалт, үзэн ядалтыг Есүсийн сайн мэдээ өөрчилж чадсан юм. Тэрхүү сайн мэдээ бол Бурхан биднийг уучилсан гэдэг сайн мэдээ юм.
Хэрхэн яаж уучилсан юм бэ?
Өөрийн хайртай хүү болох Есүс Христийн үхлээр биднийг сольж авсан юм.
Бурхан намайг тэгтлээ их хайрласан байхад би өөрийн үзэн ядалт гомдол хорслоороо Есүсийн үхлийг үнэгүйдүүлж байжээ гэдгээ нэгэн өдөр ухаарсан юм. Есүсийн үхэл дэндүү үнэ цэнэтэй байсан. Харин би түүнийг нь өөрийн үзэн ядалт, гомдлоороо үнэгүйдүүлж байжээ. Бид үзэн ядах үедээ Есүсийн үхлийг үнэгүйдүүлдэг. Түүний үхлийг дэмий хоосон зүйл байлгахгүй байцгаая.
Сэтгэл дотроо үзэн ядалт тээж явдаг хүн бол Есүс Христийн үхлийн учир шалтгааныг хараахан ойлгож ухаараагүй хүн гэсэн үг. 




Би багаасаа л үзэн ядалтаар дүүрэн өссөн юм. Тэр үед зурагтаар Оросын олон ангит "Баригдашгүй өшөө авагчид" гэдэг кино гардаг байлаа. Тэр кинонд би нугасгүй дуртай. Кинон дээр гардаг хэдэн залуус сайн үйлсийн төлөө өшөө авдаг байсан болохоор би багаасаа л өшөө авалт гэдэг сайн зүйл гэж боддог байсан юм. Анх библээс "Дайснаа хайрла" гэдэг үгийг уншаад ерөөсөө ойлгож чадахгүй байсан. Яагаад гэвэл миний ой тойнд бууж ирэхгүй байсан юм. Яахаараа дайснаа хайрладаг байнаа? Байж боломгүй юм бичих юмаа. гэж бодно. Харин Есүс л намайг өөрчилсөн. Түүний үхэл, Түүний сайн мэдээ нь намайг өөрчилсөн юм.
Түүнтэй адил Есүсийн сайн мэдээг хэлэхээр ирсэн залууг алж, түүний үхлээр дамжуулан нэгэн индиан омог өөрчлөгдсөн энэ гайхалтай киног үзэж сонирхоорой.

No comments:

Post a Comment